Seg dag

Förlåt för uppdateringen igår men det blev lite ändringar osv och jag sov borta så har inte haft tillgång till data..
Men men idag blir det att träffa Elsa och vi ska väll träffa folk antar jag.
Ialla fall idag har jag ju som sagt vart i stallet och städat, mockat hagen , grillat osv. Tyvärr hade vi inte vädret på våran sida men men.
Red barabacka i ridhuset idag och herregud! Så sjukt fin var hon! Stadig form en aning pigg haha men det är inget ovanligt! Galoppen gick också riktigt bra!

Allt faller på plats just nu riktigt skönt! Fått reda på att jag evetuellt ska tävla på täby men det tar några dagar innan licensen accepteras osv så vi kommer missa sista anmälningsdagen men ska se om vi kan efter anmäla och sen helgen efter blir det eventuellt en till tävling!
Det rullar på nu!
image description
image description
ren och fin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0