Dagens Ridpass - Silca Surprize.

Allt var toppat idag vädret var topp hästen var topp jag var på topp!
Ialla fall dagens ridpass blev i stora valack hagen. Hela ridpasset var grymt hon blev taggad och stark ett par gånger men det gick snabbt över vilket jag inte trodde.
hade inga förväntningar alls men hon skötte sig över förväntan. Galopperade från längst ner i hagen ända upp och trodde hon skulle ta bettet och sticka men jag kände för att göra ett försök vilket var bra gjort av mig då det gick super bra! Lugn hela vägen upp riktigt fin asså!





Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Super fin blogg och härlig bild ! :)

2012-05-20 @ 19:00:10
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0