Bio time!

Igår var jag med elsa och vi träffade ett par vänner till mig. Vi hade en mysig kväll och kom hem runt ett halv 2 (?).
Vi vaknade runt halv 12 och åt frukost och bara tog det lugnt, vi fixade oss på 5 minuter och drog in mot stan och åt subway. Nu sitter jag hemma hos elsa och ska börja fixa mig och sen dra in mot stan igen och kolla på bio. Det får bli The hunger games för 3dje gånger hm.. Aja den är så bra så ska inte klaga.

Får väll se om det blir en lugn hemma sitta kväll eller om vi drar med ett par kompisar någon stans eller liknanade! Uppdaterar er när jag har fixat klart mig! Puss :)





Jag elsa rebecca och josefa igår. Mysig tjej kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0