5 saker om mig och Silca Surprize

Jag:

- Älskar att träffa nya människor. Har lärt känna riktigt många senaste tiden! Älskar det.

- Har en riktig vinnarskalle. Både bra och dåligt, rider som bara den men ifall jag skulle prestera dåligt skulle jag bli sur..

- Har alltid haft så kallade ''problem hästar'' Heta, känsliga, nerviga , unga osv.

- Avskyr att sitta hemma en dag på helgen. Måste alltid hitta på något, vara med någon kompis eller något annars får jag panik.

- Jag hatar att ha jeans (haha random) Nej men jag avskyr det har alltid typ 20 par taights eller jeans taights mjukis byxor går jag inte heller runt med direkt.

Silca Surprize:

- Hon har massa ticks (stavning) På hoppningen när man väntar på att det är sin tur brukar hon bita mig i fötterna för att visa att hon vill springa, eller på äre varv så måste hon alltid ställa sig på bakbenen innan hon kan springa.

- Hennes man växer inte, hon har typ stubb fast en väldigt annorlunda + hennes färg är ovanlig.

- Hon är bara 144. Ganska liten D-ponny men hoppar ändå upp till La ragional +.
- När jag prov red henne så kunde hon inte gå ner i form i skritt, hon började alltid trava och vart stressad men nu så går det som smort!
- Hon har vart western häst. Det ni ;) , hon har bara vart hopp häst i ungefär 2-3 år.
- Hon kan inte stå med en häst till i släpet. Hon lägger sig ner för hon trampar inte om i kurvor så då tappar hon balansen och lägger sig ner istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0