Min drog

Sitter och dricker min härliga proviva som gör dagen en aning mycket bättre! 
 
Ska snart gå och lägga mig och tagga inför morgon dagen som ska spenderas med min häriga barndomsvän Mina som just nu kommit ner till Stockholm från Skåne vilket är riktigt kul.
Ska ställa klockan på 10 sen börja fixa mig och sen dra in mot stan och möta henne i Telefon plan sen drar vi till något fik i närheten.
 
Kanske tar med mig kameran eller så får det bli bilder på mobilen, men lovar inget. Men bilder på outfit osv kan ni få imorgon. Om jag orkar kan jag till och med ta med min härliga system kamera som är riktigt jobbig eftersom att det sommar in jäkligt mycket även fast det är längst ut.. Suck. 
 
Men men vi hörs imorgon babes. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0