Bio time!

Har ju idag vart och hälsat på min älskade ponny var ur skönt och se så hon har det bra osv. Åkte sen hem pcj sotter här och ska slänga in ett inlägg ska ta en buss som går 17:40 in mot stan och checka Bio med älskade vännen och handla ett par sommar skor använder bara mina convers just nu lite varmt kanske. Tror det lutar mot att kolla på LOL eller vad den heter! 
 
Ska hoppa ner i badet nu så uppdaterar er mera senare, kanske innan jag åker men bara om jag hinner som jag måste då jag har flera timmar på mig att fixa mig suck alltid så seg! 
 

Men ska som sagt försöka, elsa bad mig ta med systemkameran så vi ska fota och då blir det några bilder mot kvällen som ni får upp här! :D 
 
Bild brist ni får sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0